Generali Belgium bood ook in 2017 solide rendementen aan ondanks lage rentevoeten

Brussel – Zoals de vorige jaren kan Generali Belgium ook in 2017 een correct rendement aan haar klanten aanbieden voor haar spaarverzekeringen. Het globaal nettorendement van Self Life Dynamico bedroeg in 2017 2,05%. Generali Belgium blijft anderzijds vooral focussen op tak 23 levensverzekeringen en beschikt over een uitgebreid gamma van sterk presterende fondsen.

GLOBALE NETTORENDEMENTEN BELANGRIJKSTE PRODUCTEN in 2017

(Zie afbeelding 1)

• Self Life Dynamico biedt een globaal nettorendement van 2,05% in het gamma spaarverzekeringen met periodieke premies met een lagere gegarandeerde rentevoet.
  • Genibizz Protection & Pension met lagere gegarandeerde rentevoet, een pensioenspaarformule voor zelfstandigen, behaalt in 2017 eveneens een globaal nettorendement van 2,05%.

HISTORIEK RENDEMENTEN BELANGRIJKSTE PRODUCTEN

SELF LIFE DYNAMICO

(Zie afbeelding 2)

GENIBIZZ dynamico

(Zie afbeelding 3)

Tom Vanham, CEO Generali Belgium: “De rentevoeten blijven laag en hebben bijgevolg ook een invloed op de jaarlijkse rendementen. Toch zijn wij tevreden dat wij onze klanten een rendement van 2,05% kunnen aanbieden voor onze producten met gegarandeerde rentevoet. We merken wel dat er steeds meer beleggers bereid zijn om wat risico te nemen en overstappen naar onze uitstekende tak 23 levensverzekeringen. In dit segment zijn we ondertussen ‘incontournable’ geworden.”

Bruno Peelman Perscontact/Contact presse, Generali Belgium